Sidor

tisdag 28 juli 2009

Sommarträff den 8/8!

Nu har bloggen stått still helt och hållet de senaste månaderna. Detta beror främst på att jag har hållt på med ett examensarbete. Samtidigt har jag också flyttat hem till Linköping igen och börjat på ett nytt arbete. Mycket att stå i med andra ord. Jag har försökt bidraga med det jag kan till intressegruppen "Storstad Linköping" när jag har fått tid. Nu är det däremot återigen dags att försöka få till en liten träff för alla som är intresserade av Linköpings framtida utveckling. Lördagen den 8:e augusti kl.15:00 på Scandic City Linköping är det som gäller. Maila eller posta i bloggen om ni har några frågor. Hör gärna av er om ni kommer också.

Jag hoppas att det blir en stor uppslutning. Det finns ju en hel del roligt att snacka om. Ta gärna med er egna förslag.

Inga kommentarer: